Veelgestelde vragen

Indien je een vraag hebt, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, kun je contact opnemen door een e-mail sturen naar info@lekkersbijdekoffie.nl. E-mails worden dagelijks (ook in het weekend) beantwoord.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal en/of maat van het product, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Winkelwagen' zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden, en wanneer je de betaling uit kunt voeren (iDEAL of betalen bij afhalen). Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Zijn alle producten op voorraad in de webshop? 
In principe zijn alle producten in de webshop ook daadwerkelijk op voorraad, tenzij anders aangegeven. Er wordt naar gestreefd om producten die uitverkocht zijn van de website af te halen of dit te vermelden, om teleurstelling te voorkomen. Bij ieder product kun je ook precies zien hoeveel er nog op voorraad is (wijzigingen voorbehouden), dit is ook handig als je meerdere stuks van hetzelfde product wil aanschaffen. Benieuwd of een bepaald product weer op voorraad komt? Neem gerust contact op.


Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?
Eens in de zoveel tijd geeft Lekkersbijdekoffie zelf kortingscodes uit, welke in een bepaalde periode geldig zijn. Als je op de hoogte wilt blijven van kortingscodes kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief of Lekkersbijdekoffie volgen op Instagram of Facebook.

Betalen

Hoe kan ik betalen in de webshop?
In de winkelwagen kun je direct de betaalwijze kiezen.

Bij Lekkersbijdekoffie.nl kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL (Nederland) en Bancontact (Belgie)

        

Je kunt ook kiezen voor 'Betalen bij afhalen' wanneer je je bestelling op wil komen halen. Afhalen kan alleen op afspraak.


Producten

Mag ik foto's van de producten op mijn eigen website of webshop gebruiken?
Onze foto's van producten zijn zelfgemaakt, en hier rust copyright op van Lekkersbijdekoffie.nl. Zonder toestemming mogen de foto's niet gebruikt worden. Als je een foto wilt gebruiken voor publicatie, kun je hiervoor contact opnemen via info@lekkersbijdekoffie.nl ., wij hebben ook hoge resolutie foto's beschikbaar. Het watermerk mag niet verwijderd worden van de foto's. Af en toe maken we gebruik van de foto's van de diverse leveranciers van de producten. Ook deze foto's mogen niet zonder toestemming gebruikt worden.


Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL, verzendkosten zijn € 7,95 voor Nederland 

Lekkersbijdekoffie.nl hanteert een gratis verzending bij een bestelling > € 75,- (excl. verzendkosten) voor Nederland 

Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
Uiteraard! Lekkersbijdekoffie.nl is gevestigd in Hellevoetsluis. Kies bij je bestelling bij 'Verzending' voor 'Afhalen bij winkelier' (enkel op afspraak). Je betaalt je bestelling via iDEAL, waarna wij je bestelling voor je klaarzetten. Indien je bij je bestelling kiest voor 'Betalen bij afhalen' kun je ter plekke afrekenen via een betaalverzoek. Neem contact op om een afspraak te maken om je bestelling op te komen halen, via e-mail (info@lekkersbijdekoffie.nl ) 

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Jouw bestelling wordt verpakt in kartonnen verzenddozen. Omdat er veel dozen bij de inkoop van de producten zitten, worden alle dozen hergebruikt. Hiermee probeert Lekkersbijdekoffie.nl de aanschaf van nieuw verpakkingsmateriaal zoveel mogelijk te voorkomen. We recyclen graag! Help je mee door je verzenddoos daarna bij het oud papier te zetten? Bedankt!
 

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending en verstuurd via PostNL. Levertijd bedraagt ca. 1-2 werkdagen, zodra je bestelling verzonden is (of in de planning staat) krijg je een bevestiging met Track&Trace-code per e-mail. Door drukte kan het soms wat langer duren, maar hierover proberen we je altijd op de hoogte te stellen. Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en Lekkersbijdekoffie.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Ook tijdens de feestdagen in december kan het zijn dat je bestelling er wat langer over doet dan verwacht in verband met de drukte bij PostNL. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend. 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en zij doen één afleverpoging. Per 16 oktober 2019 is PostNL gestopt met een tweede afleverpoging, dit zorgt voor minder CO2-uitstoot en PostNL heeft de ervaring dat 95% van de pakketten bij de eerste afleverpoging worden aangenomen. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt gegeven, zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven of naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt in je buurt brengen. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Ook als je bijvoorbeeld een cadeautje direct bij de ontvanger wil laten bezorgen of als je het pakket liever op je werk ontvangt. Je kunt ook aangeven dat je je bestelling bij een afhaallocatie van PostNL in de buurt wil ophalen voor het geval je niet thuis bent of dat gemakkelijker vindt. 

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
Op dit moment is Lekkersbijdekoffie.nl  gericht op verzenden binnen Nederland en Belgie. Vanwege de versheid van de producten is verzenden naar andere landen niet mogelijk.

Klachten & retourneren

Kan ik ook ruilen of retourneren?
Nee dit is niet mogelijk! Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben zijn uitgezonderd van herroeping.


Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort lekkersbijdekoffie.nl dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij lekkersbijdekoffie.nl gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan 

 

  waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.

 

 

© 2021 - 2024 Lekkersbijdekoffie.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel